Cene in ponudba
Cene so označene v evrih in ne vsebujejo DDV – DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Vsekakor velja cena, pri kateri je kupec oddal naročilo. Slike izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
V primeru razprodaje zalog oddaja naročila ni možna.
Naročanje in odstop od naročila
Naročanje po elektronski poti je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu. Naročilo lahko oddate tudi telefonsko, glede na trenutno dosegljivost operaterja.
Oddano naročilo je z obeznostjo plačila in nepreklicno, saj izdelek običajno odpremimo isti delovni dan. Pred odpremo izdelka lahko kupec sporoči namero o odstopu od naročila, a bo sprejeta le, če izdelek še ni bil odposlan. O tem, ali je bil izdelek odposlan, je kupec v trenutku odpreme samodejno obveščen po e-pošti na e-naslov, ki ga je navedel ob naročilu.
Če je izdelek že odpremljen se odstop rešuje po pogojih E-plus garancije na zadovoljstvo. Kupcu svetujemo, da izdelek kljub temu prevzame, saj se tako izogne plačilu stroškov, navedenih v “Plačilo stroškov vračanja nevročene pošiljke” naslovljenem odstavku, ki sledi spodaj.
Odstop od naročila kupec sporoči na e-naslov: “rma afna e-plus.si” ali telefonsko.
Plačilo stroškov vračanja nevročene pošiljke
Kupec se zavezuje, da bo naročeno pošiljko prevzel v roku določenem po pogojih Pošte Slovenije. Velja v kolikor ni odstopil od naročila, kot je navedeno v prejšnjem odstavku.
Za nevročene, vrnjene pošiljke si pridržujemo pravico izstavitve računa z valuto 8 dni, v kateri mora stranka poravnati stroške prodajalca, ki nastanejo z odpremo in vračanjem izdelka. Minimalni znesek računa je 10 € brez DDV, končna vrednost pa je odvisna od izdelka in dejansko nastalih stroškov logistike.
Postopek naročila
Kupec izdelek naroči preko spletnega obrazca spletne prodajalne, ali na elektronski naslov prodaja [ afna ]e-plus.si, ali tako da pokliče na telefonko številko prodajalca. V obeh primerih navede podatke za dostavo in količino. Nakup opravljen s plačilom s plačilno kartico preko sistema PayPal, je hkrati tudi naročilo – kupec vnese tudi podatke za dostavo.
Vsako naročilo z izbranim plačilom po povzetju pred odpremo telefonsko preverimo in ga odpremimo šele po potrditvi naročnika v pogovoru, ali preko SMS.
Načini plačila
1. način plačila: plačilo po povzetju ali predračunu – Če ni obkljukana možnost Predračun, kupec plača račun ob dostavi – po povzetju. Če je obkljukana opcija Predračun, kupec plača z nakazilom na TRR prodajalca; ali za podjetja proračunske uporabnike, po naročilnici z valuto plačila na izdanem računu.
2. način plačila: plačilno-kreditne kartice Master, Visa, American,… – Varno plačilo PayPal, globalni plačilni sistem z varnim prenosom podatkov! Velja račun, ki ga izda prodajalec E-plus in ne račun ponudnika plačilnega sistema.
Shranjevanje naročila
Oddano elektronsko naročilo je shranjeno na elektronskih medijih. Ustrezno zabeležimo tudi telefonsko oddano naročilo.
Kopijo naročila kupec prejme na elektronski naslov, ki ga je navedel v naročilu. Če je naročilo oddano ustno, po telefonu, lahko kupec zahteva kopijo naročila ob oddaji naročila ali kasneje na naš elektronski naslov prodaja [ afna ]e-plus.si ali pisno na sedež podjetja.
Dostava
Ponudnik se zaveže, da bo blago dostavil oziroma storitev opravil v obljubljenem času.
Ob dobavi kupec prejme dodatne informacije glede pravice do vračila izdelka ter pogojev in načina izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede tega, kam se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Kupec bo naročeno blago dobil na naslov, ki ga je navedel v naročilu.
Dostava digitalnih izdelkov (e-poročila, datoteke ipd.) se izvede na naslov e-pošte, oz. se omogoči dostop do zaščitene vsebine na spletni strani, o čemer kupec prejme podatke po e-pošti.
Stroški dostave
Se obračunajo ob oddaji naročila na osnovi cenika dostavne službe, Pošta Slovenije, in stroškov pakiranja. V okviru posebnih pogojev ponudbe, poštnino plača prodajalec, kar je ustrezno navedeno v ponudbi na spletni strani.
OPOZORILO: Če je izbrano plačilo po povzetju – odkupnina, Pošta Slovenije zaračuna znesek vplačnine (cena za vplačilo plačilnega dokumenta) za priložen vplačilni dokument (UPN) v znesku 1% oz. najmanj toliko kot je določeno v Ceniku ostalih storitev Pošte Slovenije. Za spremembe cenika Pošte Slovenije ne odgovarjamo. Kupcu svetujemo samostojno preverjanje cenika, TU, ali stran Pošte Slovenije, ceniki. (Cena objavljena z dne 01.05.2023 je 1,45€ z DDV za zneske naročila do 98€).
Naslovnik mora biti tudi plačnik naročila! To pomeni, da prevzem pošiljke z odkupnino ni mogoče naročati na vaš službeni naslov. V tem primeru se odločite za plačilo po predračunu, ali s plačilno kartico.
Pri plačilu preko PayPal ali po predračunu, je prevzem pošiljke na naslovu kupca brez dodatnih stroškov, ki bi jih zaračunala dostavna služba.
Varovanje osebnih podatkov
Zavezujemo se, da bodo vsi podatki, ki nam jih boste zaupali, varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam ali na katerikoli drug način zlorabljeni.
Podatke lahko uporabimo za vzpostavitev trajnega stika s kupcem in obvestili o naši aktualni ponudbi. Odjava od aktualnih obvestil ali izpis iz imenika stikov je mogoč v vsakem posameznem prejetem sporočilu.
Varovanje potrošnikov
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.
Podatki na spletni strani in omejitev odgovornosti
Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne ponudbe, brez predhodne najave. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.
Proizvajalec, prodajalec ali dobavitelj izdelkov ni odgovoren za škodo ali poškodbe, ki so nastale zaradi napačne uporabe ali neupoštevanja izdelku priloženih navodil.
Vračilo izdelka in garancija na zadovoljstvo
Izdelek lahko vrnete v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov – 15 dni, ali E-plus 30 dnevno garancijo na zadovoljstvo, kjer je to navedeno ob izdelku*, pri čemer ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe.
To storite na osnovi podpisanega in izpolnjenega obrazca za vračilo-RMA, v roku 15/30 dni od dneva dobave. Obrazec prejmete po poslani zahtevi za vracilo blaga, na e-naslov: rma@e-plus.si ali klicu na 041 685715. Postopek vračila velja in je enak tudi za digitalne izdelke.
Stvarni izdelki: Blago mora biti brez sledi uporabe, nepoškodovano in v nepoškodovani originalni embalaži z navodili in prilogami proizvajalca.
* Velja za količino 1 kos na enega kupca. V primeru nakupa več kosov istega izdelka, za preostalo količino ne morete uveljavljati E-plus 30 dnevno garancijo na zadovoljstvo.
V primeru, ko vrnjeni izdelek vsebuje vidne ali namerno povzročene znake uporabe, si pridržujemo pravico kupcu zaračunati stroške neupravičenega postopka uveljavljanja garancije na zadovoljstvo v vrednosti 31,20€.
Garancija in servis izdelka
Garancija je 12 mesecev. Popravila izdelka nudimo z zakonsko določenim rokom, to je 3 leta po prenehanju garancije. Več, v izdelku priloženih garancijskih pogojih.
Omejitev uporabe, avtorske in sorodne pravice
Vsebina na tej spletni strani je zaščitena po pravilih avtorskega prava. Kopiranje, dela ali v celoti, je izrecno prepovedano. Vsaka uporaba vsebine, brez vnaprejšnje privolitve avtorja, upravitelja tega spletnega mesta se sodno preganja.
E-PLUS
Vransko 01.05.2023
Dodatna vprašanja v zvezi s Pogoji poslovanja in/ali Izjavo o zasebnosti sprejemamo na naslovu:
prodaja [ afna ] e-plus.si.
Veseli smo, da ti lahko pomagamo rešiti problem z nevarnimi psmi, klikni #